Turisto kortelės „Vilnius Pass“ pirkimo–pardavimo bei naudojimo sąlygos

Sąvokos

1.1. Pirkėjas – turisto kortelės „Vilnius Pass“ pirkėjas, fizinis arba juridinis asmuo, perkantis „Vilnius Pass“ kortelę Vartotojui internetu govilnius.lt svetainėje arba mobiliojoje programėlėje „Vilnius Pass App“.

1.2. Vartotojas – „Vilnius Pass“ kortelės naudotojas, fizinis asmuo, kurio vardą Pirkėjas įveda, pirkdamas kortelę internetu arba mobiliojoje programėlėje „Vilnius Pass App“, ir yra prijungtas prie „Vilnius Pass“ kortelės. Pirkėjas ir Vartotojas gali, tačiau neprivalo sutapti.

1.3. Sutartis – Pardavėjo ir Pirkėjo sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis dėl „Vilnius Pass“ pirkimo ir naudojimo.

1.4. „Vilnius Pass“ – fizinė arba elektroninė kortelė mobiliojoje programėlėje „Vilnius Pass App“ su QR kodu, suteikianti Vartotojui teisę naudotis visais „Vilnius Pass“ pasiūlymais pagal Bendrąsias sąlygas.

1.5. Pardavėjas – viešoji įstaiga „Go Vilnius“, juridinio asmens kodas 123641468, registruota adresu Gynėjų g. 14-111, LT-01109 Vilnius, Lietuva, ji yra „Vilnius Pass“ produkto kūrėja ir pardavėja.

1.6. „Vilnius Pass“ partneriai – įmonės, Vilniaus miesto ar valstybinės įstaigos, leidžiančios kortelės Vartotojui nemokamai arba su nuolaida naudotis preke ar paslauga partnerių muziejuje, pramogoje, ekskursijoje, poilsio įstaigoje, kavinėje, restorane, parduotuvėje ir kt., kuriuos jos valdo ir kurios yra atsakingos už visas aplinkybes, susijusias su jų produktu ar paslauga.

1.7. „Stripe Checkout“ – mokėjimų įmonės „Stripe“, juridinio asmens kodas IE513174, registruota adresu The One Building, 1 Grand Canal Street Lower, Dublin 2, Co. Dublinas, Airija, kuri atsakinga už atliekamus mokėjimus perkant „Vilnius Pass“ interneto svetainėje govilnius.lt arba mobiliojoje programėlėje „Vilnius Pass App“, teikiama mokėjimų tvarkymo ir valdymo aplinkos paslauga, pasitelkiama „Vilnius Pass“ pirkimui apmokėti.

1.8. Bendrosios sąlygos – šios „Vilnius Pass“ bendrojo naudojimo bei pirkimo–pardavimo sąlygos.

1.9. Privatumo taisyklės – Pardavėjo taikomos asmens duomenų tvarkymo privatumo taisyklės.

Pirkimo–pardavimo sąlygos

2.1. Pirkėjo ir Pardavėjo santykiams, bendravimui ir komunikacijai, „Vilnius Pass“ naudojimui yra taikomos Bendrosios sąlygos, kurios reglamentuoja naudojimąsi govilnius.lt svetainėje arba mobiliojoje programėlėje integruota „Vilnius Pass“ pardavimo sistema bei „Vilnius Pass“ pirkimą ir naudojimą.

2.2. Bendrosios sąlygos įsigalioja, Pirkėjui pateikus „Vilnius Pass“ kortelės užsakymą internetu govilnius.lt svetainėje arba mobiliojoje programėlėje „Vilnius Pass App“ ir Pardavėjui Pirkėjo užsakymą patvirtinus Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu, nusiunčiant patvirtinamąjį el. laišką arba pranešimu mobiliojoje programėlėje. Pateikdamas „Vilnius Pass“ užsakymą, Pirkėjas sutinka su šiomis Bendrosiomis sąlygomis ir Privatumo taisyklėmis. Sutikus su Bendrosiomis sąlygomis, Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma pasirašyta. Pirkėjui nepatvirtinus Bendrųjų sąlygų, sutartis negali būti sudaroma ir Pirkėjas negali įsigyti „Vilnius Pass“.

2.3. Jei kuri nors Bendrųjų sąlygų nuostata yra visiškai arba iš dalies negaliojanti arba neįgyvendinama, likusių Bendrųjų sąlygų nuostatų galiojimui tai neturi įtakos.

2.4. Bendrosios sąlygos buvo parengtos lietuvių kalba ir išverstos į kitas kalbas. Kilus ginčams ar nesutarimams, juos sprendžiant bus remiamasi lietuvių kalbos versija.

2.5. Nesutarimai, kylantys tarp Šalių dėl Sutarties arba kitų su ja susijusių teisinių santykių, sprendžiami derybomis arba Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

2.6. Jungtinių Tautų konvencija dėl tarptautinio prekių pirkimo–pardavimo sutarčių netaikoma perkant kortelę „Vilnius Pass“.

2.7. „Vilnius Pass“ kortelės kaina govilnius.lt svetainėje arba mobiliojoje programėlėje „Vilnius Pass App“ yra nurodoma su visais taikomais mokesčiais. Visi mokesčiai ir mokėtinos sumos nurodomos prieš pateikiant „Vilnius Pass“ užsakymą ir sudarant Sutartį.

Pardavėjo teisės, pareigos ir įsipareigojimai

3.1. Pardavėjas gali nutraukti „Vilnius Pass“ pirkimą, jeigu yra pagrindo įtarti, kad Pirkėjas elgiasi nesąžiningai.

3.2. Pardavėjas neatsako už trečiųjų šalių sukeltus mokėjimų sutrikimus.

3.3. Pardavėjas neatsako už „Vilnius Pass“ kortelės nepristatymą, jei Pirkėjas neteisingai įvedė savo duomenis arba gedimo priežastis nepriklauso nuo Pardavėjo.

3.4. Pardavėjas neatsako už pamestas, sunaikintas, sugadintas ar pavogtas „Vilnius Pass“ korteles, neišduoda dublikatų ir nekompensuoja išlaidų, patirtų perkant prarastą „Vilnius Pass“ kortelę.

3.5. Pardavėjas turi teisę keisti Pirkimo–pardavimo sąlygas. Visi pakeitimai įsigalioja juos paskelbus internetiniame puslapyje.

3.6. Pardavėjas neatsako už bet kurio „Vilnius Pass“ Partnerio darbo laiko, bilietų kainų ir pan. pakeitimus.

3.7. Pardavėjas nėra atsakingas už bet kurio „Vilnius Pass“ partnerio paslaugų, parodų ir (arba) renginių turinį ar organizavimą, jų kokybę ar jos trūkumus, verslo ar veiklos vykdymą, viešosios valdžios taikomus ribojimus „Vilnius Pass“ partnerių veiklai ir dėl to Pirkėjo ar Vartotojo patiriamus tiesioginius ar netiesioginius nuostolius, praradimus ir žalą. Pardavėjas neatsako už „Vilnius Pass“ partnerių veiklos ribojimus ar veiklos pasikeitimus dėl COVID-19, nepaprastosios padėties ar kitų nenumatytų aplinkybių (pvz., „Vilnius Pass“ partnerio nemokumo, kitų nenugalimos jėgos aplinkybių). Pirkėjui jokia kompensacija nebus siūloma, jei įsigijus kortelę kainos bus sumažintos, kad būtų atsižvelgta į sumažėjusias nuolaidas, pasiūlymus ar kitas naudas.

3.8. Visi įsipareigojimai dėl „Vilnius Pass“ partnerių teikiamų prekių ar paslaugų ar kitokios vykdomos veiklos tenka atitinkamiems „Vilnius Pass“ partneriams. Bet kokie skundai, prašymai, pageidavimai ar reikalavimai dėl „Vilnius Pass“ partnerių veiklos gali ir turi būti teikiami tiesiogiai atitinkamiems „Vilnius Pass“ partneriams. Tokiais atvejais atitinkamų „Vilnius Pass“ partnerių prekių ar paslaugų teikimo sąlygos yra taikomos tokiems reikalavimams ar skundams.

3.9 Jei nutrūksta Pardavėjo ir „Vilnius Pass“ partnerio bendradarbiavimo ar sutartiniai santykiai, Pardavėjas kaip įmanoma greičiau praneša govilnius.lt svetainėje ir (arba) mobiliojoje programėlėje „Vilnius Pass“ apie susijusio „Vilnius Pass“ partnerio pasitraukimą iš bendradarbiavimo ir tokio pasitraukimo sąlygas, jei tokių yra. Tais atvejais „Vilnius Pass“ nebetaikomas pasitraukusiam „Vilnius Pass“ partneriui ir jo teikiamoms prekėms ar paslaugoms. Atsižvelgdamas į tokias pasitraukimo sąlygas, Pirkėjas sutinka, kad „Vilnius Pass“ kortelės teikiamų privalumų ir nuolaidų apimtis gali bet kuriuo metu pasikeisti iš anksto Pirkėjui nepranešus.

3.10 Tais atvejais, kai Pirkėjo arba Vartotojo skundas ar reikalavimas yra nesusijęs su „Vilnius Pass“ partnerių veiksmais, neveikimu ar rizika ir (arba) egzistuoja Pardavėjo kaltė ar atsakomybė Pirkėjui arba Vartotojui, tokia Pardavėjo atsakomybė yra ribota ir negali viršyti 50 % (penkiasdešimties procentų) Pirkėjo sumokėtos sumos už „Vilnius Pass“ kortelę.

Pirkėjo teisės, pareigos ir įsipareigojimai

4.1. Pirkėjas įsipareigoja sutikti su Bendrosiomis sąlygomis ir jų laikytis.

4.2. Pirkėjas patvirtina, kad yra ne jaunesnis kaip 18 metų ir veiksnus arba yra juridinio asmens atstovas, turintis visas teises pirkti „Vilnius Pass“ internetu arba mobiliojoje programėlėje ir prisiimti įsipareigojimus to juridinio asmens vardu.

4.3. Pirkėjas turi turėti omenyje, kad kai kurie „Vilnius Pass“ partneriai gali nedirbti valstybinių švenčių dienomis, pirmadieniais ir (arba) antradieniais. Pirkėjas yra atsakingas už „Vilnius Pass“ partnerių siūlomos prekės ar paslaugos prieinamumo laiko patikrinimą.

4.4. Internetu arba mobiliojoje programėlėje įsigytos „Vilnius Pass“ siunčiamos Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu. Jei Pirkėjas negauna patvirtinimo laiško apie pirkimo užbaigimą per vieną darbo dieną nuo pirkimo užbaigimo, Pirkėjas turi susisiekti el. pašto adresu [email protected].

4.5. Pirkėjas, vykdydamas pirkimą, privalo pateikti teisingus duomenis.

4.6. Pirkėjas turi teisę per 30 dienų nuo Sutarties sudarymo atsisakyti Sutarties ir reikalauti grąžinti pinigus, jei Pirkėjas arba Vartotojas per nurodytą laikotarpį neaktyvavo „Vilnius Pass“ kortelės.

4.7. Pirkėjas patvirtina savo supratimą, kad pinigų grąžinimo garantija yra taikoma tik „Vilnius Pass“ kortelėms, įsigytoms iš Pardavėjo. Iš kitų platintojų ar trečiųjų asmenų įsigytos „Vilnius Pass“ nekeičiamos ir už jas pinigai negrąžinami.

Kortelės „Vilnius Pass“ naudojimo sąlygos

5.1. „Vilnius Pass“ kortelė yra asmeninė ir jos Pirkėjas arba Vartotojas negali dalytis ar perleisti naudotis kortele kitiems asmenims.

5.2. Vartotojas, norėdamas naudotis „Vilnius Pass“ kortele, ją privalo turėti su savimi naudodamasis ar pirkdamas „Vilnius Pass“ partnerių prekes ar paslaugas, taip pat naudodamasis Vilniaus viešuoju transportu. Jei Vartotojas neturi „Vilnius Pass“ kortelės su savimi, jis negali naudotis „Vilnius Pass“ suteikiamomis nuolaidomis ir kitais privalumais, ir tai nei Vartotojui, nei Pirkėjui nėra kompensuojama.

5.3. Įsigijus kortelę internetu arba mobiliojoje programėlėje, ją pirmą kartą aktyvuoti galima per 12 mėnesių nuo kortelės pirkimo datos.

5.4. „Vilnius Pass“ aktyvuojama jos QR kodą nuskenavus pirmajame objekte arba pasinaudojus pirma viešojo transporto nuolaida. Atsižvelgiant į tipą, ji galioja 24, 48 arba 72 valandas. Kortelę Vartotojas turi parodyti lankydamasis kiekvienoje į „Vilnius Pass“ objektų sąrašą įtrauktoje vietoje.

5.5. Kiekvienas „Vilnius Pass“ partneris gali būti aplankytas tik vieną kartą. Įsigijus kortelę su Vilniaus viešojo transporto bilietu, kortelės galiojimo laikotarpiu naudojimasis viešuoju transportu yra neribotas. Už specialių parodų lankymą gali būti imamas papildomas mokestis.

5.6. Internetu arba mobiliojoje programėlėje įsigytą „Vilnius Pass“ Pirkėjas gali grąžinti, jei jos nepanaudojo, t. y. neaktyvavo nė viename lankytiname objekte per 30 dienų nuo užsakymo dienos. Jei atsirado poreikis keisti internetu arba mobiliojoje programėlėje įsigytos „Vilnius Pass“ tipą, ją pirmiausia reikėtų grąžinti ir užsisakyti naują. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti pinigų grąžinimo garantija, privalo užpildyti šią formą. Grąžinimo išlaidas apmoka išimtinai Pirkėjas. Pinigų grąžinimo prašymą Pardavėjas išnagrinėja per 5 (penkias) darbo dienas. Grąžintina pinigų suma yra pervedama į Pirkėjo banko sąskaitą, naudotą „Vilnius Pass“ pirkti.

5.7. Jei kyla papildomų klausimų apie „Vilnius Pass“ įsigijimą, aktyvavimą, naudojimą ar grąžinimo galimybes, daugiau informacijos galima rasti paspaudus šią nuorodą arba susisiekus el. paštu [email protected] arba telefonu +370 5 262 9660. Informacija dėl Sutarties, Bendrųjų sąlygų, Privatumo taisyklių, taikomų nuolaidų ir kitos susijusios informacijos ir klausimų teikiama bent lietuviškai ir angliškai.

5.8. Vartotojas „Vilnius Pass“ kortele turi naudotis atsakingai ir sąžiningai, ją laikyti saugioje vietoje ir jos nepamesti.

5.9. Vartotojas privalo pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą „Vilnius Pass“ partneriams jiems paprašius ir siekiant įsitikinti Vartotojo teise naudotis „Vilnius Pass“ kortele.

Privatumo taisyklės

6.1. Perkant „Vilnius Pass“ renkami ir tvarkomi šie Pirkėjo duomenys: vardas ir pavardė, elektroninio pašto adresas, pirkėjo buvimo šalis, pirkimo laikas, perkamų bilietų rūšys.

6.2. Perkant „Vilnius Pass“ taip pat prašoma nurodyti, bet nėra būtina: Pirkėjo ir (arba) Vartotojo lytį bei amžių. Atsižvelgiant į šią informaciją, stengiamasi tobulinti teikiamas paslaugas. Ši informacija konfidenciali, neteikiama trečiosioms šalims.

6.3. Perkant „Vilnius Pass“ interneto svetainėje arba mobilioje programėlėje renkami tik Pirkėjo duomenys pagal 6.1 punktą. Informacija, susijusi su mokėjimu ir banko kortelės informacija, renkama saugioje „Stipe Checkout“ mokėjimo aplinkoje. Pardavėjas neturi jokios tiesioginės prieigos prie informacijos, kurią renka „Stripe Checkout“ siekdama atlikti sklandų „Vilnius Pass“ apmokėjimą. „Stripe Checkout“ naudotojo paslaugų teikimo sąlygos (anglų kalba) šioje nuorodoje.

6.4. Pradėjus naudoti „Vilnius Pass“ renkami ir tvarkomi šie Vartotojo duomenys: vardas ir pavardė, kortelės panaudojimo datos bei informacija, pas kuriuos partnerius lankėsi konkrečios „Vilnius Pass“ kortelės Vartotojas ir jo apsilankymo laikas.

6.5. Pirkėjas, įsigydamas „Vilnius Pass“ kortelę, sutinka, kad Pardavėjas prašytų atsiliepimų apie paslaugą ir kauptų statistiką apie įsigytos „Vilnius Pass“ kortelės naudojimą.

6.6. Daugiau informacijos apie Privatumo taisykles, kuriomis vadovaujasi „Vilnius Pass“ Pardavėjas, galima rasti paspaudus šią nuorodą.

Baigiamosios nuostatos

7.1. Šios sąlygos sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

7.2. Šių sąlygų pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

7.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių sąlygų vykdymo, sprendžiami derybomis. Vartotojui ar Pirkėjui manant, kad jo teisės buvo pažeistos, Vartotojas ar Pirkėjas privalo kreiptis į Pardavėją ir pateikti savo reikalavimą. Pardavėjas įvertins Vartotojo ar Pirkėjo prašymą per 10 darbo dienų nuo kreipimosi dienos ir pateiks prašymą pateikusiam Vartotojui ar Pirkėjui motyvuotą atsakymą dėl prašymo (ne)tenkinimo. Jei Vartotojas nesutinka su Pardavėjo sprendimu, jis taip pat turi teisę kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą (el. pašto adresas: [email protected]). Šalims nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

7.4. Šių sąlygų pakeitimai įsigalioja per 30 (trisdešimt) dienų, juos paskelbus govilnius.lt svetainėje arba mobiliojoje programėlėje „Vilnius Pass App“, ir yra taikomi visoms sudarytoms ir būsimoms sutartims.

Naudodamiesi šia svetaine, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu analizės, reklamos ir personalizuoto turinio tikslais. Norėdami gauti daugiau informacijos,skaitykite čia.