Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ pradeda naują projektą, skirtą atnaujinti sostinės pozicionavimą tarptautinėje erdvėje ir parodyti užsieniečiams tokį miestą, koks jis iš tiesų yra šiandien – progresyvus, kūrybiškas ir pasitikintis savimi. Prie šio projekto gali prisidėti kiekvienas šalies gyventojas – tereikia pasisakyti, kaip Vilnius atrodo jūsų akimis.
Vilnius jau atrastas, reikia tai išnaudoti
Kaip apibūdintumėte Vilnių užsieniečiui, kuris apie jį nieko nežino? Kas mūsų sostinę išskiria tarp kitų Europos miestų? Ką čia galima rasti, ko nerasite niekur kitur? Atsakymai į šiuos klausimus taps naujos Vilniaus tarptautinės komunikacijos strategijos pagrindu užsienio turistams, investuotojams, talentams bei tarptautinių konferencijų organizatoriams. Šio projekto tikslas – sustiprinti miesto tarptautinį įvaizdį ir atkreipti į Lietuvos sostinę tikslinių auditorijų dėmesį. Ir svarbiausia – užtikrinti nuoseklią ir strategiškai kryptingą Vilniaus komunikaciją tarptautiniu mastu.
„Vilnius sparčiai keičiasi – tiek brandos, tiek tarptautinio matomumo prasme. Dabartinis šūkis „Vilnius – netikėtai nuostabus“ ir komunikacijos kryptis, paremta „nežinomumo“ bei „netikėtumo“ idėja, neatitinka realybės. Mūsų sostinė visuomet gali stebinti, bet nebėra nežinoma – tai modernus, kūrybiškas ir konkurencingas Europos miestas. Šiandien veikiame daugelyje sričių nuo turizmo iki užsienio investicijų, talentų bei tarptautinių konferencijų pritraukimo. Todėl reikia vieningo pozicionavimo, kuris būtų pritaikomas skirtingoms auditorijoms“, – sako „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.
Poreikis atnaujinti Vilniaus pozicionavimą kilo ne tik dėl miesto pokyčių, bet ir dėl noro įvertinti, kas šiandien daro Vilnių išskirtinį tarp kitų sostinių. Miestas jau užsitikrino savo vietą Europos žemėlapyje, todėl dabar laikas labiau sustiprinti tas sostinės savybes, kurios turi didžiausią potencialą pelnyti pasaulio dėmesį ir palankumą.
„Atnaujintas pozicionavimas ne tik padės geriau ir nuosekliau pristatyti Vilnių užsienyje, ilgalaikėje perspektyvoje tai sukurs konkrečią ekonominę vertę. Stiprus tarptautinis miesto įvaizdis pritraukia daugiau turistų, skatina užsienio talentus rinktis miestą savo karjeros keliui, kuria palankią aplinką investicijoms, pritraukia daugiau tarptautinių renginių“, – pabrėžia „Go Vilnius“ vadovė.
Svarbi ne tik ekspertų nuomonė
Kurdama naują pozicionavimo strategiją, „Go Vilnius“ komanda kartu su partneriais „INK agency“ šiuo metu vykdo giluminius pokalbius ir interviu su įvairių tikslinių grupių atstovais. Šiuose interviu dalyvauja su turizmu dirbančios institucijos, užsienio kelionių agentūros, siūlančios keliones į Vilnių bei Lietuvą, vizituojantys užsienio investuotojų konsultantai ir verslo atstovai, konferencijų organizatoriai, užsienio talentai dirbantys Vilniuje, talentų organizacijos, visuomenininkai ir komunikacijos ekspertai.
„Tačiau norime išgirsti, kuo išskirtiniu Vilnių mato visi šalies gyventojai – ir vilniečiai, ir kitų miestų žmonės. Juk Vilnius yra mūsų visų sostinė, ir jos įvaizdis rūpi daugeliui. Norime išgirsti žmonių nuomones bei patirtis, kurios atspindėtų dabartinį sostinės veidą, charakterį ir išskirtinumą“, – kviečia D. Aleksandravičienė.
Dalyvauti apklausoje ir pasisakyti, kuo Vilnius jums įdomus, išskirtinis ar įkvepiantis, galima ČIA.
Surinkusi visų – tiek ekspertų, tiek visuomenės – nuomones, „Go Vilnius“ komanda su partneriais analizuos informaciją ir kurs naują pozicionavimo strategiją. Darbai turėtų būti užbaigti iki šių metų pabaigos, o naująją strategiją planuojama pristatyti ir integruoti į Vilniaus komunikaciją užsienio rinkose per 2026 metus.